fredag 10 juni 2011

Jag är fortfarande sjuk därav frånvaron från bloggen. Tyvärr blev det värre idag igen och jag måste tyvärr skylla lite på vår tur till Lomma igår (som för övrigt var trevlig:) men som var väldigt blåsig och regnig.
Det gör inte det hela bättre att jag har ont i en tand och halva käken är lite öm. Jag mår illa bara jag tänker på att jag måste till tandläkaren men det ska göras och det redan på onsdag.
Jag vägrar vara sjuk eller ha ont på något annat sett på lillemans födelsedag.
Jag längtar så:).

1 kommentar:

Erika Berglin sa...

Det är verkligen inte lätt! Man blir helt förvirrad, måste kika närmare vad det står på tuben jag köpte men jag litar på att personalen på Apoteket kan sitt jobb :D. Testad av hudläkare lät ju inte dumt, ska spana in den där lite mer tror jag bestämt :)