lördag 18 juni 2011

the end

Jag har bestämt mig för att sluta blogga. 
Jag varken har tid eller ork att hålla på med detta mer. Jag känner att det tar för mycket av min tid, tid som jag hade kunnat utnyttja till att göra bättre/viktigare saker. Snart börjar jag jobba och denna "sommar"(Om man nu kan kalla detta för sommar) vill jag spendera med min familj. Vi har en massa födelsedagar som ska firas, vi kanske klämmer in en utlandsresa innan Theo börjar på förskolan m.m. Så ser framtiden ut för oss.

Under denna tid som jag har bloggat har jag hittat en hel del roliga bloggar att följa:), dessa kommer jag spara och fortsätta läsa. 

Theodore och jag tackar för denna tid och hoppas att inga av våra 30 läsare i veckan ska bli ledsna ;). 


5 månader gammal Theo.

Så this is the end. Med denna bild säger vi HEJDÅ!

8 kommentarer:

nicole sa...

Tack o hej. Kommer sakna bilderna på Sötis men en o annan kommer nog på mms kram

Sanja sa...

Kommer att sakna er blogg! Det har varit roligt och intressant att få följa Theos första år! =)

Kram

Erika Berglin sa...

Fel gissat! ;)

Tråkigt att du ska sluta blogga, jag hoppas du återkommer någon gång :)

Erika Berglin sa...

Jag gjorde egen sugarpaste! :) Receptet tog jag härifrån; http://bakgladje.blogspot.com/2010/09/hemmagjord-sugarpaste.html

Spacklade tårtan med smörkräm innan sugarpasten åkte på :).

Jag lade bara på en mindre tårtbotten på första tårtan :)

Mikaela sa...

Har tänkt kommentera ett tag men det har inte blivit av.
Vad tråkigt att du slutat :(

Säg gärna till om du kommer tillbaka :) Så jag slipper kika in varje dag ;)

Mikaela sa...

Ang vagnen: Ja det blir riktigt ombonat där inne, även fast hon är rätt stor så finns det plats över :) Jag tycker det är jätteviktigt att det ska vara mysigt.

Förskoleplats har vi fått! :) Som tur är. Blev inte på dagis som är närmast (100m) utan ett som är 600m bort istället haha. Men är glad för det eftersom det är mer modernt och mer musik och sång än på det andra :)

Har ni sökt/fått? Eller ska han inte börja än på ett tag?

Mikaela sa...

Det är min kompis vovve :) Var lite hundvakt när vi var på fest.
Vi kommer nog aldrig skaffa hund. Jag älskar dom men det är för mycket jobb :( Är mer en kattmänniska.

Anouk sa...

Åh ja det finns nog bet fler än oss i liknande situation och bara det i sig är ju en tröst:D

Ja precuis. mkt mkt praktiskt som skall tas och ordnas. KOmmer bli jobbigt innan man vänjer sig med den nya vardagen, men vi är starka:D

Kram på dig och lycka tilL!