söndag 29 maj 2011

Kivik

Imorse sa jag hejdå till killarna vid kl 10.00. Jag blev upphämtad av mina tjejer och så började vår lilla "resa".
Först tog vi en tur till ett litet loppis vid ?Tomelilla? Vi fortsatte mot Stenshuvud där vi bara lånade toaletterna, sen körde vi mot slut destinationen Kiviks musteri.


 Kl: 14.00 hade vi Traktorsafari inbokad. Det var exakt som det låter. Man åker på ett släp bakom en traktor:). Det var jätte mysigt trots regn, vi fick ju förtusan se Ulf Lundells hus. haha.  
Efteråt fick man världens godaste äppelpaj:). Den åkte ner på en minut.

 Vi shoppade lite gott, Bla en Äppel must (som är otroligt god, jag tror inte att den säljs någon annanstans) köpte även äppelsenap, björnbärsylt, cider m.m.
Och denna fina plansch som ska hänga i köket. Alla olika sorters äpplen. 


Tack min underbara mamma och syster. Det har varit en fantastisk rolig morsdag. 

Inga kommentarer: